SERWIS MASZYN CNC Cieszyn

Obrabiarka CNC jak zawsze zepsuła się w najmniej odpowiednim momencie i natychmiast musisz znaleźć serwis w Ceszynie? Tu chętnie służymy pomocą my - AUSTER.

Wsparcie kooperujących firm z obszaru produkcji i regeneracji części zamiennych, pozwala nam na szybkie i fachowe usunięcie awarii z uwzględnieniem założonego budżetu klienta. Prowadzenie dokumentacji serwisowej każdej maszyny CNC ułatwia śledzenie wcześniejszych awarii i kompleksową diagnostykę.

W naszej ofercie serwisowania znajdują się jednostki sterowania, moduły I/O, panele operatorskie i inne. Specjalizujemy się w wymianie i naprawach uszkodzonych podzespołów, czyścimy i dokładnie testujemy każde z urządzeń. Nasze usługi obejmujemy gwarancją do 12 miesięcy. Powierz nam diagnozę - masz to za darmo!

Naprawiamy

Nasza specjalność to między innymi:

Głowice wrzecionowe obrabiarek cnc 3d, 5d, głowice wiertarskie wielowrzecionowe cnc, głowice tokarskie, frezerskie silnikowe jak również pasowe, główne i pomocnicze, wyposażone w automatyczną i manualną wymianę narzędzia, z łożyskami ceramicznymi, metalowymi, chłodzone cieczą i powietrzem, nisko i wysoko obrotowe, do drewna, metalu, kamienia jak również tworzyw sztucznych. Do każdego typów obrabiarek i centrów obróbczych.

Producenci

Biesse rover, Chiron, Cincinati, Deawoo, Dkf, Dosan, Elte, Ex-cell-o, Fag, Fanuk, Fischer, Forest, Gamfior, Gmn, Hauser, Heckert, Hsd, Homag, Huller hille, Hurco, Ibag, Ima, Index, Jung, Kapp, Kitamura, Kessler, Kress, Kovosovit, Mte, Mazak, Mitsubishi, Micron, Mori seiki, Nsk, Okuma, Omlat, Ott- Jakob, Reckerth, Skf, Starrag, Step-tek, Weeke, Wiess, Voumard i wiele innych.


Okresowe przeglądy Twojego parku maszynowego.

Kontrolując stan swojego parku maszynowego możemy niemalże całkowicie zminimalizować ryzyko przestoju produkcji w Twojej firmie. Na wczesnym etapie odnajdziemy pierwsze sygnały powstawania usterki. Powierz nadzór nad swoimi maszynami w nasze ręce, a gwarantujemy ich prawidłową pracę na długie lata.

Poznaj etapy współpracy

1. Na początku dostajemy zgłoszenie awarii maszyny. Klient kontaktuje się z nami i powiadamia nasz zespół o pojawiających się problemach, usterkach - co się dzieje z urządzeniem. Zbieramy jak najwięcej szczegółów, by móc jak najbardziej precyzyjnie zdiagnozować problem.

2. Następnie staramy się znaleźć dogodny dla klienta termin, w celu wykonania dokładnej diagnostyki z naszej strony lub też od razu dokonać naprawy, bądź wymiany części.

3. Kolejno przystępujemy do rzetelnej analizy i poszukujemy źródła problemu. Przeprowadzamy dokładną diagnostykę podzespołów elektrycznych maszyn wykorzystując między innymi systemy wibroakustyki, termowizji, jak również systemu Ball Bar.

4. Zabieramy się za prace serwisowe. Regenerujemy maszynę, komponenty lub wdrażamy wymianę - w zależności od występującego problemu. Tego typu działania są prowadzone konsultacji z klientem.

5. Zakończenie prac serwisowych. Po wykonanej pracy zostaje wystawiony protokół odbiorczy.

Zadzwoń do nas

lub wyślij e-mail