SERWIS MASZYN CNC Racibórz
Obrabiarka CNC ponownie wymaga naprawy i potrzebujesz pomocy serwisu w Raciborzu? Tu z przyjemnością służymy pomocą my - AUSTER.
Wsparcie współpracujących firm z branży produkcji i naprawy części zamiennych, pozwala nam na skuteczne i specjalistyczne pozbycie się awarii z uwzględnieniem założonego budżetu klienta. Prowadzenie dokumentacji serwisowej każdego z urządzeń CNC ułatwia śledzenie wcześniejszych usterek i całościową diagnostykę.
W naszej ofercie serwisowania można znaleźć jednostki sterownicze, moduły I/O, panele operatorskie i inne. Specjalizujemy się w wymianie i naprawach zepsutych podzespołów, konserwujemy i dokładnie testujemy wszystkie urządzenia. Na nasze naprawy zapewniamy gwarancję do roku. Powierz nam diagnozę - to nic nie kosztuje!
Serwisujemy
Zapewniamy naprawy takich rzeczy jak:
Głowice wrzecionowe obrabiarek cnc 3d, 5d, głowice wiertarskie wielowrzecionowe cnc, głowice tokarskie, silnikowe frezarskie jak również pasowe, pomocnicze i główne, z manualną oraz automatyczną wymianą narzędzia, z łożyskami ceramicznymi, metalowymi, z systemem chłodzenia cieczą i powietrzem, nisko oraz wysoko obrotowe, do kamienia, metalu, drewna a także tworzyw sztucznych. Do wszystkich rodzajów obrabiarek i centrów obróbczych.
Producenci
Biesse rover, Chiron, Cincinati, Deawoo, Dkf, Dosan, Elte, Ex-cell-o, Fag, Fanuc, Fischer, Forest, Gamfior, Gmn, Hauser, Heckert, Hsd, Homag, Huller hille, Hurco, Ibag, Ima, Index, Jung, Kapp, Kitamura, Kessler, Kress, Kovosovit, Mte, Mazak, Mitsubishi, Micron, Mori seiki, Nsk, Okuma, Omlat, Ott- Jakob, Reckerth, Skf, Starrag, Step-tek, Weeke, Weiss, Voumard oraz wiele innych.
Regularne przeglądy każdego parku maszynowego.
Mając pod stałą kontrolą stan swojego parku maszynowego możemy prawie całkowicie zniwelować ryzyko przestoju produkcji w Twojej firmie. W początkowej fazie wyszukamy pierwsze znaki powstawania usterki. Powierz nadzór nad Twoimi maszynami w nasze ręce, a gwarantujemy ich bezawaryjność.
Na co możesz liczyć w ramach serwisu cnc?
1. Pierwszy etap to zgłoszenie awarii maszyny. Klient kontaktuje się z nami i powiadamia nasz serwis o pojawiających się problemach, usterkach - co się dzieje z maszyną. Staramy się uzyskać jak najwięcej szczegółów, by móc jak najlepiej zdiagnozować problem.
2. Następnie staramy się znaleźć dogodny dla klienta termin, w celu wykonania dokładnej diagnostyki z naszej strony lub też od przystępujemy do naprawy, bądź wymiany części.
3. Kolejno przystępujemy do rzetelnej analizy i poszukujemy źródła problemu. Przeprowadzamy dokładną diagnostykę podzespołów elektrycznych maszyn wykorzystując między innymi systemy wibroakustyki, termowizji, jak również systemu Ball Bar.
4. Przystępujemy do prac serwisowych. Zależnie od konkretnego problemu dokonujemy regeneracji maszyny, konkretnej części lub też wymieniamy te na nowe. Takie działania są prowadzone konsultacji z klientem.
5. Zakończenie prac serwisowych. Po wykonanej pracy wystawiamy protokół odbiorczy.