SERWIS MASZYN CNC Rybnik
Maszyna CNC znowu zepsuła się w najmniej adekwatnym momencie i natychmiast musisz znaleźć serwis w Rybniku? Tu chętnie pomożemy my - AUSTER.
Wsparcie kooperujących firm z branży produkcji i regeneracji innych komponentów, zapewnia skuteczne i specjalistyczne usunięcie awarii z uwzględnieniem założonego budżetu klienta. Prowadzenie dokumentacji serwisowej każdej maszyny CNC ułatwia dostęp do historii wcześniejszych problemów i całościową diagnostykę.
W naszej ofercie serwisowania znajdują się jednostki sterowania, moduły I/O, panele operatorskie i wiele innych. Naprawiamy i wymieniamy uszkodzone podzespoły, czyścimy i poddajemy testom każde urządzenie. Na nasze usługi dajemy gwarancję do 12 miesięcy. Zleć nam diagnozę - masz to za darmo!
Zdecyduj się na fachowy serwis maszyn CNC
Specjalizujemy się między innymi:
Głowice wrzecionowe obrabiarek cnc 3d, 5d, wiertarskie głowice wielowrzecionowe cnc, głowice tokarskie, frezerskie silnikowe i pasowe, pomocnicze i główne, z manualną lub automatyczną wymianą narzędzia, z łożyskami ceramicznymi, metalowymi, z systemem chłodzenia cieczą i powietrzem, nisko oraz wysoko obrotowe, do kamienia, metalu, drewna oraz tworzyw sztucznych. Do każdego typów obrabiarek i centrów cnc.
Producenci
Biesse rover, Chiron, Cincinati, Deawoo, Dkf, Dosan, Elte, Ex-cell-o, Fag, Fanuc, Fischer, Forest, Gamfior, Gmn, Hauser, Heckert, Hsd, Homag, Huller hille, Hurco, Ibag, Ima, Index, Jung, Kapp, Kitamura, Kessler, Kress, Kovosovit, Mte, Mazak, Mitsubishi, Micron, Mori seiki, Nsk, Okuma, Omlat, Ott- Jakob, Reckerth, Skf, Starrag, Step-tek, Weeke, Weiss, Voumard oraz wiele innych.
Okresowe przeglądy każdego parku maszynowego.
Mając pod stałą kontrolą stan swojego parku maszynowego możemy prawie całkowicie zniwelować ryzyko zastoju produkcji w Twojej firmie. Na początku odnajdziemy wstępne znaki powstawania usterki. Powierz nadzór nad swoimi maszynami w nasze ręce, a gwarantujemy ich bezawaryjność.
Zobacz etapy współpracy
1. Pierwszym z etapów jest zgłoszenie awarii maszyny. Po bezpośrednim kontakcie klient powiadamia nasz serwis o występujących problemach, usterkach - co się dzieje z maszyną. Staramy się uzyskać jak najwięcej szczegółów, by móc jak najbardziej precyzyjnie zdiagnozować problem.
2. Następnie staramy się znaleźć dogodny dla klienta termin, w celu wykonania dokładnej diagnostyki z naszej strony lub też od przystępujemy do naprawy, czy też wymiany części.
3. Kolejno wykonujemy dokładną analizę i szukamy źródła problemu. Wdrażamy dokładną diagnostykę podzespołów elektrycznych maszyn z wykorzystaniem wibroakustyki, termowizji, a także systemu Ball Bar.
4. Przystępujemy do prac serwisowych. Zależnie od występującego problemu dokonujemy regeneracji maszyny, konkretnej części lub też wymieniamy te na nowe. Takie działania są prowadzone konsultacji z klientem.
5. Koniec prac serwisowych. Po wykonanej pracy wystawiamy protokół odbiorczy.