SERWIS MASZYN CNC Proszowice

Maszyna CNC ponownie zepsuła się w najmniej adekwatnym momencie i w trybie natychmiastowym potrzebujesz znaleźć serwis w Proszowicach? Tu chętnie służymy pomocą my - AUSTER.

Zaplecze i pomoc kooperujących firm z branży produkcji i regeneracji części zamiennych, zapewnia niezwłoczne i profesjonalne usunięcie awarii z uwzględnieniem założonego budżetu klienta. Prowadzenie dokumentacji serwisowej każdej maszyny CNC zdecydowanie poprawia śledzenie wcześniejszych awarii i kompleksową diagnostykę.

Serwisujemy jednostki sterowania, moduły I/O, panele operatorskie i inne. Naprawiamy i wymieniamy uszkodzone podzespoły, czyścimy i poddajemy testom każde urządzenie. Wszystkie usługi obejmujemy gwarancją do 12 miesięcy. Zleć nam diagnozę - to nic nie kosztuje!

Naprawiamy

Znajdziesz u nas serwis takich rzeczy jak:

Głowice wrzecionowe obrabiarek cnc 3d, 5d, głowice wiertarskie wielowrzecionowe cnc, głowice tokarskie, frezerskie silnikowe i pasowe, główne i pomocnicze, z manualną oraz automatyczną wymianą narzędzia, z łożyskami ceramicznymi, metalowymi, chłodzone cieczą i powietrzem, nisko i wysoko obrotowe, do drewna, metalu, kamienia oraz tworzyw sztucznych. Do wszystkich typów obrabiarek i centrów obróbczych.

Marki

Biesse rover, Chiron, Cincinati, Deawoo, Dkf, Dosan, Elte, Ex-cell-o, Fag, Fanuk, Fischer, Forest, Gamfior, Gmn, Hauser, Heckert, Hsd, Homag, Huller hille, Hurco, Ibag, Ima, Index, Jung, Kapp, Kitamura, Kessler, Kress, Kovosovit, Mte, Mazak, Mitsubishi, Micron, Mori seiki, Nsk, Okuma, Omlat, Ott- Jakob, Reckerth, Skf, Starrag, Step-tek, Weeke, Wiess, Voumard oraz wiele innych.


Cykliczne przeglądy Twojego parku maszynowego.

Kontrolując stan swojego parku maszynowego możemy niemalże kompletnie zniwelować ryzyko zastoju produkcji w Twojej firmie. Na wczesnym etapie wyłapiemy pierwsze sygnały powstawania usterki. Powierz opiekę swoich maszyn w nasze ręce, a zapewnimy ich bezawaryjność.

Na co możesz liczyć w ramach serwisu cnc?

1. Na początku dostajemy zgłoszenie awarii maszyny. Klient kontaktuje się z nami i powiadamia nasz serwis o pojawiających się problemach, usterkach - co się dzieje z urządzeniem. Staramy się uzyskać jak najwięcej szczegółów, by móc jak najlepiej zdiagnozować problem.

2. Następnie staramy się znaleźć najlepszy dla klienta termin, po to, by wykonać dokładną diagnostykę z naszej strony lub też od przystępujemy do naprawy, czy też wymiany części.

3. Kolejno przystępujemy do dokładnej analizy i poszukujemy źródła problemu. Przeprowadzamy dokładną diagnostykę podzespołów elektrycznych maszyn z wykorzystaniem wibroakustyki, termowizji, a także systemu Ball Bar.

4. Przystępujemy do prac serwisowych. Regenerujemy maszynę, komponenty lub stosujemy wymianę - w zależności od występującego problemu. Tego typu działania są prowadzone konsultacji z klientem.

5. Koniec prac serwisowych. Po wykonanej pracy zostaje wystawiony protokół odbiorczy.

Zadzwoń do nas

lub wyślij e-mail